برای محصلین انجینری کابل

توسط وحید شیرزی

برای محصلین انجینری کابل

توسط وحید شیرزی

مقدمه

سلام  

همه ما میدانیم که هیچ منبه جامع  وجود ندارد که جوابگو همه نیازمندی های تمام محصلین  انجینری کابل باشد از این لحاظ من با همکاری یک تعداد از استادان صفحه را ایجاد نمودم که از هر لحاظ یک صفحه دارای مطالب ذیاد باشد و من سعی خواهم کرد که مطالب بشتری را جمع آوری کرده و در خدمت شما قرار بدهم  

من از تمام شما اگر استاد هستید یا محصل میخواهم که در بهبودی هرچی بیشتر این صفحه با من همکاری نماید تا یک گام را در بهبودی افغانستان عزیز مان برداشته باشیم . 

مطالب را از طریق ایمل ویا مستقم برای خودم تسلیم نماید من در مقابل فایل شما را با ذکر نام شما در صفحه قرار خواهم داد  

 

 

::از تمامی دوستانی که به این وب سرزدند و حقیر را مورد لطف قرار دادند سپاسگزارم. امیدوارم مطالب جمع آوری شده مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد  

 

         وحید شیرزی محصل صنف چهارم رشته میخانیک 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد